Fazla basarak düzeltemezsiniz hocam. Çok kullanımdan hariç yanlış basıldığından ve denk geldiğinden diye düşünüyorum. 10 sene kullandığımız PC'de neredeyse en az kullanan NumLock tuşu böyle olmuştu bizim de. Bi tamirciye göstermeniz daha sağlıklı olacaktır.
Fazla basarak düzeltemezsiniz hocam. Çok kullanımdan hariç yanlış basıldığından ve denk geldiğinden diye düşünüyorum. 10 sene kullandığımız PC'de neredeyse en az kullanan NumLock tuşu böyle olmuştu bizim de. Bi tamirciye göstermeniz daha sağlıklı olacaktır.
yok hocam kullanmak için sert basıyorum o anlamda dedim