• 27-08-2023, 23:19:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Lol oynarken ultiye fazla abandım galiba.
    Tuşun bir tarafı kalkmış basmıyor çok sert basmam gerekiyor nasıl düzelir?
  • 27-08-2023, 23:21:05
    #2
    İyi bile dayanmış klavye....
  • 27-08-2023, 23:21:52
    #3
    TR Serveri 🫶
  • 27-08-2023, 23:22:00
    #4
    Fazla basarak düzeltemezsiniz hocam. Çok kullanımdan hariç yanlış basıldığından ve denk geldiğinden diye düşünüyorum. 10 sene kullandığımız PC'de neredeyse en az kullanan NumLock tuşu böyle olmuştu bizim de. Bi tamirciye göstermeniz daha sağlıklı olacaktır.
  • 27-08-2023, 23:22:14
    #5
    erenkaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TR Serveri 🫶
    tam yazacaktım lafı ağzımdan aldın
  • 28-08-2023, 00:03:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fazla basarak düzeltemezsiniz hocam. Çok kullanımdan hariç yanlış basıldığından ve denk geldiğinden diye düşünüyorum. 10 sene kullandığımız PC'de neredeyse en az kullanan NumLock tuşu böyle olmuştu bizim de. Bi tamirciye göstermeniz daha sağlıklı olacaktır.
    yok hocam kullanmak için sert basıyorum o anlamda dedim