canuzunyol adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben para almıştım ama iade ettim. Ne için aldım? Neden iade ettim?
Maliye işin bu tarafına bakar ve bu işlemler fazla oluyor ise ufaktan da incelemeye alır.
Yanlış anlaşılmasın, ben ltd şirket olarak uzun yıllar bu şekilde çalıştığımız için bildiğim bu yönde.
Şahıslar için şu an ne durumdadır, yanlış yönlendirmek istemem.
Ancak muhasebecinin söylediği bana pek mantıklı gelmedi. Severler bazı hususları geçiştirmeyi.
Emin olmak adına maliye den bilgi alın siz çekinmenize gerek yok.
Kolay gelsin