canuzunyol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha önce sorduğumda tüm ücreti iade ettiğimiz de fatura kesmeye gerek yok demişti. Mesela 100 TL'lik bir ürün aldı arkadaş daha sonra vazgeçti iade istedi kendisine 100 tl gönderdik. Bu durumu sorduğumda fatura kesmeye gerek yok dedi bize.
Para nihayetinde firma hesabına giriyor ise mutlaka belgelenmelidir. Bence maliye ile görüşün bu konuyu.

Ben para almıştım ama iade ettim. Ne için aldım? Neden iade ettim?
Maliye işin bu tarafına bakar ve bu işlemler fazla oluyor ise ufaktan da incelemeye alır.

Yanlış anlaşılmasın, ben ltd şirket olarak uzun yıllar bu şekilde çalıştığımız için bildiğim bu yönde.
Şahıslar için şu an ne durumdadır, yanlış yönlendirmek istemem.

Ancak muhasebecinin söylediği bana pek mantıklı gelmedi. Severler bazı hususları geçiştirmeyi.
Emin olmak adına maliye den bilgi alın siz çekinmenize gerek yok.

Kolay gelsin