• 25-08-2023, 02:49:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar 3 4 gün önce kendime bir smm panel açtirdim ödeme yöntemi olarak paytr kullanmak istiyorum ama vergi levham olmadiği için galiba açilmiyormuş
    boyle bir şey doğru mu r10 da bazi arkadaşlar paytr'yi vergi levhasi olmadan kullanabilmekte
    ben nasil kullanabilirim ilerde sorun yaşar miyim soruma cevap yazan herkese gönülden teşekkürlerimi iletiyorum
  • Kabul Edilen Cevap
  • 25-08-2023, 02:52:13
    #2
    bireysel kayıda izin veriyor ama bireysel kayıtta iş yapıp işletmen olmadığı için vergisini veremeyeceğin için ilerde maliyeyle sorun yaşayabilirsin
  • 25-08-2023, 02:53:52
    #3
    PayTR kullanılabilir vergi levhasız.
    Ayrıyetten.
    Iyzico için sitenize api kuracak iseniz Iyzico api değil de link ile ödeme alma imkanı tanıyor. ( vergi levhasız)
    Alternatif olarak
    Vallet ödeme sistemini de kullanabilirsin api entegrasyonu dahil.
    İlerde de hiç bir problem olmaz. 2-3 yıldır kullanan tanıdıklarım var bir sıkıntı olmadı. Ama olmayacağının da garantisini veremem. Çevremdeki örneklerden yola çıkarak bu kanıdayım.
  • 25-08-2023, 02:55:12
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet kullanabilirsiniz bireysel başvuru yapın.
  • 25-08-2023, 02:57:24
    #5
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kullanılır hocam.
  • 25-08-2023, 03:09:48
    #6
    Kullanılır. Linkle ödeme al sistemi var.
  • 25-08-2023, 03:17:49
    #7
    Komisyon oranları değişmekle beraber kullanabilirsiniz.
  • 25-08-2023, 03:26:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mahmutakca34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılır. Linkle ödeme al sistemi var.
    link ile ödeme mi yoksa sanal pos ile ödemeyi mi seçeyim
  • 25-08-2023, 03:35:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komisyon oranları değişmekle beraber kullanabilirsiniz.
    link ile ödeme mi yoksa sanal pos ile ödemeyi mi seçeyim