Arkadaşlar 3 4 gün önce kendime bir smm panel açtirdim ödeme yöntemi olarak paytr kullanmak istiyorum ama vergi levham olmadiği için galiba açilmiyormuş
boyle bir şey doğru mu r10 da bazi arkadaşlar paytr'yi vergi levhasi olmadan kullanabilmekte
ben nasil kullanabilirim ilerde sorun yaşar miyim soruma cevap yazan herkese gönülden teşekkürlerimi iletiyorum