Arkadaşlar 3 4 gün önce kendime bir smm panel açtirdim ödeme yöntemi olarak paytr kullanmak istiyorum ama vergi levham olmadiği için galiba açilmiyormuş
boyle bir şey doğru mu r10 da bazi arkadaşlar paytr'yi vergi levhasi olmadan kullanabilmekte
ben nasil kullanabilirim ilerde sorun yaşar miyim soruma cevap yazan herkese gönülden teşekkürlerimi iletiyorum
Paytr vergi levhası olmadan kullanabilir miyim
21
●1.882
- 25-08-2023, 02:49:04Üyeliği durduruldu
- Kabul Edilen Cevap
- 0 Beğeni
-
- 25-08-2023, 02:52:13bireysel kayıda izin veriyor ama bireysel kayıtta iş yapıp işletmen olmadığı için vergisini veremeyeceğin için ilerde maliyeyle sorun yaşayabilirsin
- 25-08-2023, 02:53:52PayTR kullanılabilir vergi levhasız.
Ayrıyetten.
Iyzico için sitenize api kuracak iseniz Iyzico api değil de link ile ödeme alma imkanı tanıyor. ( vergi levhasız)
Alternatif olarak
Vallet ödeme sistemini de kullanabilirsin api entegrasyonu dahil.
İlerde de hiç bir problem olmaz. 2-3 yıldır kullanan tanıdıklarım var bir sıkıntı olmadı. Ama olmayacağının da garantisini veremem. Çevremdeki örneklerden yola çıkarak bu kanıdayım. - 25-08-2023, 02:55:12Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Evet kullanabilirsiniz bireysel başvuru yapın.
- 25-08-2023, 03:26:36Üyeliği durduruldulink ile ödeme mi yoksa sanal pos ile ödemeyi mi seçeyimmahmutakca34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-08-2023, 03:35:16Üyeliği durduruldulink ile ödeme mi yoksa sanal pos ile ödemeyi mi seçeyimWebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle