Borsaya ne oluyor?
13
●734
- 24-08-2023, 20:57:52Borsada düşen hemen her hisseyi toplayabilirsiniz, elbet çıkacaktır
- 24-08-2023, 20:59:58Borsa düşmüyor, düzeltme yapıyor. Endeks kaç haftadır kesintisiz artıyor zaten. Bir şey sonsuza kadar inmez de çıkmaz da. O sebeple düzeltme olması gayet normal. Mahalledeki bakkal Mehmet amca bile "Bende şu kağıtlar var." diyorsa zaten o vakit gelmiştir demektir. En ufak düşüşte mideniz bulanıyorsa yatırım konusunda çok büyük yanlışlar yapabilirsiniz. Üzüleceğiniz bütçelerle yatırım yapmayın.
- 24-08-2023, 21:02:33Bütün artışlar sıcak parayı toplamak içindir.JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başka zamanlarda olmayan son bir kaç ayda olmaya başladı. Her hafta kaç adet halka arz. Niye daha evvel yoktu?
Sizler ki doğduktan beri buranın vatandaşlarısınız. Bunu niye çözemiyorsunuz?
Cuma gününe dikkat. Yarına yani.
Bir çok hisse senedinde zaten açığa satış yasakları geldi.
Gerisi malum. Karşılıksız sermaye arttırımından yararlanabilecekler birazda şişirecek fiyatları. Ama al sat yapmak olmayacak. Yatırdıklarınız orada kalacak.
Bunlara para yatırmaktansa ülkenin adlı sanlı kuruluşlarına yatırım yapmak lazım. Mesela THY, ASELSAN gibi.