İlişki / Yazmalı mıyım?
38
●1.866
- 23-08-2023, 01:11:30Hayat sandığımızdan çok daha kısa. Biz bir gece tüm planlarımızı ertelediklerimizi kalbimizi gömdük. Böyle konulara bende asla yazmam ve okumam. Ama bir gece de her şeyini kaybedebileceğini düşün. Terazini kur ve kararını kendin ver. İnan yok derse, bir şey kaybetmezsin. Yaşın evlilik gibi konular için erken ama mutluluğu bulunca da kaçırmamak gerekiyor. Denersin, birlikte bir çok şey yaşarsın: sandığın gibi biri de çıkmayabilir? Senin son tanışacağın insan da olabilir? Bunu yaşamadan bilemeyiz. Özetle, pişmanlık hissi iyi bir şey değil: mümkün olan en güzel şekilde konuşmanı önerebilirim. Selamlar, sevgiler.
- 23-08-2023, 01:11:42Kısa ve öz bir şey diyicem hocam sen söylemezsen hayal ettiklerini başkasıyla izlersin.
- 23-08-2023, 01:12:49Söyle gitsin. Kafanı kuracalamasın. Ya olsun ya olmasın..royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2023, 01:16:22reis hoşlanıyorsan ona belli et eğer adım atmıyorsa hiç yorma kendini başka maçlara bak. ama kız dediğin gibi saf ve ilk ilişkisise eğer sendev bir elektirirk aldiysa devam et buluşma ayarla ve ona hissettiklerini anlat bu hayata bir kere geliyorsun onda da keşkelerin olmasın. ben 17 yaşındayım hiç ilişkim olmadı çünkü sana verdiğim tavsiyeleri yapmadım.. 😔royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2023, 01:22:23
( oturtmamıştı 