Hayat sandığımızdan çok daha kısa. Biz bir gece tüm planlarımızı ertelediklerimizi kalbimizi gömdük. Böyle konulara bende asla yazmam ve okumam. Ama bir gece de her şeyini kaybedebileceğini düşün. Terazini kur ve kararını kendin ver. İnan yok derse, bir şey kaybetmezsin. Yaşın evlilik gibi konular için erken ama mutluluğu bulunca da kaçırmamak gerekiyor. Denersin, birlikte bir çok şey yaşarsın: sandığın gibi biri de çıkmayabilir? Senin son tanışacağın insan da olabilir? Bunu yaşamadan bilemeyiz. Özetle, pişmanlık hissi iyi bir şey değil: mümkün olan en güzel şekilde konuşmanı önerebilirim. Selamlar, sevgiler.