• 22-08-2023, 21:32:01
    #1
    Merhaba,

    Bir müşterimin sunucusunu taşıdık. Eski sunucu çok ağır ve sürekli 503 hatası verdiği için başka bir firmaya geçtik ve çok şükür tüm problemlerimizden kurtulduk.

    Sunucu taşıdıktan sonra Google Workspace patladı. Tahminim MX kayıtlarıyla alakalıydı.



    Gerekli kayıtları girdim.

    Sorun hala devam ediyor. E-posta gönderebiliyoruz ama e-postalar gelen kutusuna düşmüyor.

    Hesap verified ve g-mail connected.

    Acaba sunucu değiştirdiğimiz için beklememiz mi gerekiyor 48 saat vs.?

    İnternette araştırdım ama ne gösteriyorlarsa onu yaptım. Hiçbir problem gözükmüyor.

    DMARC ve SP kaydı da var.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 72 saat kadar sürebilir. Mx ve diğer txt kayıtlarını ekleyin. Mevcutta olan aynı kayıtları silin.
  • 22-08-2023, 22:01:18
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kurumsal PLUS
    72 saat kadar sürebilir. Mx ve diğer txt kayıtlarını ekleyin. Mevcutta olan aynı kayıtları silin.
  • 23-08-2023, 01:12:49
    #3
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    72 saat kadar sürebilir. Mx ve diğer txt kayıtlarını ekleyin. Mevcutta olan aynı kayıtları silin.
    Merhaba hocam,

    Yanıtınız için teşekkürler.

    00:22 gibi düzeldi. Beklemek gerekiyormuş. Tam 3 saat sürdü yönlenmesi.

    İnternetten gelip bu konuyu okuyan varsa: sunucu değiştirirseniz tüm txt, mx, spf gibi ayarları tekrar yapıp beklemeniz gerekiyor.