• 21-08-2023, 19:58:07
    #1
    kararı saçma ve taraflı buluyorum, yanlış bir şey demedim ama eksik demiş olabilirim. üniversite harcıma gelen yaklaşık %100 zam ile alakalı konu açmıştım bilmeyenler için. adminlere sorum konum neden silindi? siyasi vs yazmayın allah aşkına gündelik sorun bal gibi.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 2 Beğeni
      Konunuzun silinme sebebi gayet açık ve net olarak tarafınıza iletilmiş görünüyor. Ayrıca konudaki yazdığınız mesajdan ötürü tarafınıza ceza puanıda eklendi.
      Burada bizim için siyasi, hukuki sorun yaratabilecek tüm konulara müdahale etmek zorundayız. Sizin için sorun görünmüyor olabilir ancak R10.Net için sorun teşkil ediyorsa müdahale ediyoruz çünkü buradan binlerce kişi evine ekmek götürüyor.
      Bu tip konularınızı sosyal mecralarda tartışabilirsiniz.
  • 21-08-2023, 20:01:20
    #2
  • 21-08-2023, 20:03:23
    #3
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kararı saçma ve taraflı buluyorum, yanlış bir şey demedim ama eksik demiş olabilirim. üniversite harcıma gelen yaklaşık %100 zam ile alakalı konu açmıştım bilmeyenler için. adminlere sorum konum neden silindi? siyasi vs yazmayın allah aşkına gündelik sorun bal gibi.
    Bende böyle konular açmıştım konular daha sonrasında siyasete gidiyor ve buda sitenin kapanmasına yol açabiliyor.(Ekşi Sözlük gibi) Bundan dolayı da kaldırıyorlar.Sizin konunuz siyaset olmasa bile yorumda bu siyasete doğru gidiyor.
  • 21-08-2023, 20:03:34
    #4
    • revios
    • soylenmezsmt
    revios ve soylenmezsmt bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 21-08-2023, 20:03:47
    #5
    Silinir hocam yapacak bişey yok elimizden bişey gelmez
  • 21-08-2023, 20:05:51
    #6
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende böyle konular açmıştım konular daha sonrasında siyasete gidiyor ve buda sitenin kapanmasına yol açabiliyor.(Ekşi Sözlük gibi) Bundan dolayı da kaldırıyorlar.Sizin konunuz siyaset olmasa bile yorumda bu siyasete doğru gidiyor.
    Ben burda Ekşisözlük teki gibi sövüp sayıp verisiz atıp tutmadım, sanırım forumun kapanma sebebini yanlış biliyorsunuz.
  • 21-08-2023, 20:06:29
    #7
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben burda Ekşisözlük teki gibi sövüp sayıp verisiz atıp tutmadım, sanırım forumun kapanma sebebini yanlış biliyorsunuz.
    Hocam bende bu tür konu açtım ardından 5 kişi direk konuyu kilitlenmesini ve düzeltmesini istediler ve sebep olarak bunu söylediler.
  • 21-08-2023, 20:10:15
    #8
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende bu tür konu açtım ardından 5 kişi direk konuyu kilitlenmesini ve düzeltmesini istediler ve sebep olarak bunu söylediler.
    İŞTE sorunda bu, gündelik sorunları bile konuşamıyoruz sırf bir kitle rahatsız oluyor diye.
  • 21-08-2023, 20:27:56
    #9
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    GOOGLE PARTNER🚀DİJİTAL1
    Konunuzun silinme sebebi gayet açık ve net olarak tarafınıza iletilmiş görünüyor. Ayrıca konudaki yazdığınız mesajdan ötürü tarafınıza ceza puanıda eklendi.
    Burada bizim için siyasi, hukuki sorun yaratabilecek tüm konulara müdahale etmek zorundayız. Sizin için sorun görünmüyor olabilir ancak R10.Net için sorun teşkil ediyorsa müdahale ediyoruz çünkü buradan binlerce kişi evine ekmek götürüyor.
    Bu tip konularınızı sosyal mecralarda tartışabilirsiniz.