• 21-08-2023, 18:32:45
    #1
    Konuyu silelim illegale yönlendirmeyelim. Teşekkür ediyorum
  • 21-08-2023, 18:35:39
    #2
    Tabi yaparlar, herkes cok meraklıdır başını belaya sokmaya )
  • 21-08-2023, 18:36:34
    #3
    Evet tüm pompacılar konuya hakim, %3 - %5 civarı yapıyorlar fakat riskine değmez bence.
  • 21-08-2023, 18:38:31
    #4
    Senturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet tüm pompacılar konuya hakim, %3 - %5 civarı yapıyorlar fakat riskine değmez bence.
    Art niyetli istemiyorum da tabi onlar nereden bilecek. %5 e okeyim bu arada kesebilirlerse.
  • 21-08-2023, 18:38:31
    #5
    Bu uzun yıllardır yapılan gayri resmi bir iş sektörü. Pompacılar genelde fiş lazımmı abi diye sorar. Hayır dersen o fiş ve senin gibi fiş almayanların fiş hakkı, belirli bir rakam karşılığı istenen plakaya kesilir. Pompacı da yoluna bakar.
  • 21-08-2023, 18:39:46
    #6
    atrkylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu uzun yıllardır yapılan gayri resmi bir iş sektörü. Pompacılar genelde fiş lazımmı abi diye sorar. Hayır dersen o fiş ve senin gibi fiş almayanların fiş hakkı, belirli bir rakam karşılığı istenen plakaya kesilir. Pompacı da yoluna bakar.
    Hocam yakıt masraf hakkım var, nakde çevirmek istiyorum. Herkes yapıyor demek 😂 nasıl teklif edilir bu
  • 21-08-2023, 18:40:35
    #7
    Mjoris58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yakıt masraf hakkım var, nakde çevirmek istiyorum. Herkes yapıyor demek 😂 nasıl teklif edilir bu
    Fiş lazım diyeceksiniz hepsi bu
  • 21-08-2023, 18:40:41
    #8
    Mjoris58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaslar,
    Yakıt almadan araç plakasına kesilmiş yakıt fişi almanın bir yolu var mı? İstasyonlarda falan istesek yaparlar mı?
    Neden size naylon fatura versinler?
    Tanıdığınız yoksa kimse böyle bir işe girmez.
    Bu riske girmeye değer mi diye kendinize sormanız lazım.
    Naylon faturadır ve alan için de veren için de hapis cezası vardır.
    Cezası 3-8 yıldır.
    En alt sınırdan ceza alınsa bile ceza ertelenmez ve en az 1 sene yatarı olur.
    Bu arada naylon faturadan yakalananlar kendileri yakalnmazlar genelde.
    Başkalarına naylon fatura keserken yakalanan işletmeden fatura alanlar incelemeye girer.
    O zaman ortaya çıkarsa ceza gelir.
  • 21-08-2023, 18:41:53
    #9
    Bu olayı tahmin edebiliyordum, bazı istasyonlar da özellikle soruyorlardı. Para aldıklarını tahmin edebiliyordum ama yüzde 5 müthiş iyi bir oran, kesinlikle riske değer. Tabi burada plaka tanıma sistemi devre dışı kaldığı için yeni başlamış bir pompacı aracınıza motorin yerine benzin koyma ihtimali de var.