• 20-08-2023, 04:53:57
    #1
    Evet var mıdır tavsiyeniz ?

    Açıldık. o öyle hissetmiyormuş

    Ne uyku bıraktı ne düzen bıraktı...
  • 20-08-2023, 04:55:01
    #2
    Müşterilerine aşık olunca geçiyor
    • kaplan21
    • Venge
    • DigitalAccountMarket
    kaplan21, DigitalAccountMarket ve bunu beğendi.
    7 kişi bunu beğendi.
  • 20-08-2023, 04:55:45
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşterilerine aşık olunca geçiyor

    Keşke o kadar basit olsaydı
  • 20-08-2023, 04:55:59
    #4
    başkasını bularak
  • 20-08-2023, 04:56:43
    #5
    Fys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başkasını bularak

    Peki ya başkasını istemiyorsa bu gönül nasıl olacak
  • 20-08-2023, 04:58:05
    #6
    ağıt yakmaya devam akıllanana kadar
  • 20-08-2023, 04:59:02
    #7
    edit
  • 20-08-2023, 05:00:15
    #8
    Unutmamak için her gün hatırlamaya çalışmadıkça, fotoğraf vs silmeyip ara ara ara bakmadıkça maks 6 ay
  • 20-08-2023, 05:00:56
    #9
    ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen yine bişey yaşamamışsın açılma evresi

    ilk aşık olduğum zamanlar 4 yıl sürdü unutmak askerde hazır ol da koşarken yemek yerken bile ağlıyordum 4 yıl sonra geri döndü ama içim bomboştu ona karşı aradan 19 yıl geçti ve ben hala çok güzele bile aşık olamıyorum uyanmıyor o duygu bende

    Valla hocam benimde 7 aylık bir süreç. Zalımın kızı yüzünden 17 kilo verdim son 1 ayda. Ne yediğim yemekten tat alıyorum. Ne soluduğum havadan. 1 hafta önce açıldık. Dün tekrar denedim şansımı olmuyor. Ben kimseye artık ona baktığım gibi bakamayacağımdan eminim gibi.