ModaMarka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen yine bişey yaşamamışsın açılma evresi

ilk aşık olduğum zamanlar 4 yıl sürdü unutmak askerde hazır ol da koşarken yemek yerken bile ağlıyordum 4 yıl sonra geri döndü ama içim bomboştu ona karşı aradan 19 yıl geçti ve ben hala çok güzele bile aşık olamıyorum uyanmıyor o duygu bende

Valla hocam benimde 7 aylık bir süreç. Zalımın kızı yüzünden 17 kilo verdim son 1 ayda. Ne yediğim yemekten tat alıyorum. Ne soluduğum havadan. 1 hafta önce açıldık. Dün tekrar denedim şansımı olmuyor. Ben kimseye artık ona baktığım gibi bakamayacağımdan eminim gibi.