Findeks puanlarımızı paylaşıyoruz - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Findeks puanlarımızı paylaşıyoruz
30
●
2.574
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Findeks puanlarımızı paylaşıyoruz
1
2
3
4
18-08-2023, 15:43:15
#1
sesar
GENEL TABLO
1900 veya buna yakın puanı olan var mı aramızda? Herkes deneyimlerini ve puanını paylaşırsa yüksek puan kriterleri ve puan artırma yollarını daha iyi anlayabiliriz belki bu şekilde.
ÜCRETSİZ FİNDEKS RAPORU ALMA YÖNTEMİ (MOBİL UYGULAMAYLA)
https://www.hangikredi.com/kredi-notu
18-08-2023, 15:45:35
#2
ygkn
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
1163 skorum var. Aylık hesabıma 200.000+ para girişi oluyor ancak max 10.000TL kredi kullanabiliyorum. Maşallah sizin skor ve limit baya iyiymiş
18-08-2023, 15:45:39
#3
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Hocam o puanla nasıl o kadar çektiniz(Benimde çok düşük)
18-08-2023, 15:46:23
#4
KadirKC
ygkn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1163 skorum var. Aylık hesabıma 200.000+ para girişi oluyor ancak max 10.000TL kredi kullanabiliyorum. Maşallah sizin skor ve limit baya iyiymiş
kredi puanı para girişine göre olmuyor hocam. Zamanında ödenilen taksitlere ve kredi kartına göre yükseliyor.
18-08-2023, 15:51:24
#5
emrecanyk
bi findex kampanyası yok mu bildiğiniz hocam bakalım bizde uzun zaman oldu bakmayalı
18-08-2023, 15:52:29
#6
KadirKC
Muhtemelen şu an daha fazladır
bu findeks notumun üstüne 2 kredi kapattım.
18-08-2023, 15:52:48
#7
ygkn
KadirKC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kredi puanı para girişine göre olmuyor hocam. Zamanında ödenilen taksitlere ve kredi kartına göre yükseliyor.
4 yıldır bir kere bile kredi geciktirmedim. Tüm kredi kartlarımı zamanında ve tamamı olmak üzere öder ay içerisinde hepsini kullanır ve tekrar öderim.
18-08-2023, 15:53:33
#8
KadirKC
ygkn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 yıldır bir kere bile kredi geciktirmedim. Tüm kredi kartlarımı zamanında ve tamamı olmak üzere öder ay içerisinde hepsini kullanır ve tekrar öderim.
SGK hocam? yattığı para tutarıda önemli
18-08-2023, 15:54:09
#9
ygkn
KadirKC adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
SGK hocam? yattığı para tutarıda önemli
Sigorta mevcut. Asgari ücret tutarından.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler