• 17-08-2023, 11:39:04
    #1
    2 adet telefon almam gerekiyor. Bu modeli bilen, kullanan varsa yorumlayabilir mi acaba
    Eksik yanları nedir, olumlu yönleri nedir vb.

    https://www.epey.com/akilli-telefonl...o-plus-5g.html

    Model : Xiaomi Note 11 Pro Plus
  • 17-08-2023, 11:43:01
    #2
    Alınır hocam.
  • 17-08-2023, 11:44:44
    #3
    snapdragon yok mu bunda? göremedim ama...
    Ben yakında xiaomi redmi note 12 pro alacağım. Uzun süredir takip ediyorum. Şuanda en düşük fiyatında benim takip ettiğim zamandan beri Hepsiburada link
    Aslında pazaramada 100₺ daha ucuz ama yorumlara baktığımda çok kötü yorumlar var. Fiyat düştü diye göndermemişler vs.
    Dün arkadaşıma da bundan aldık. Ay başı bende alıcam inşallah (snapdragon var bunda)
  • 17-08-2023, 11:45:13
    #4
    imkanınız varsa bu modeli alın hocam ben 4 aydır sorunsuz kullanıyorum çok iyi cihaz işlemcisi zaten çok iyi.

    https://www.epey.com/akilli-telefonlar/poco-f5.html
  • 17-08-2023, 11:45:22
    #5
    Hocam bu fiyata bunun yerine 2. el iphone tercih etmeniz çok daha iyi olacaktır kendi fikrim bu yönde
  • 17-08-2023, 11:46:02
    #6
    mrtykc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    snapdragon yok mu bunda? göremedim ama...
    Ben yakında xiaomi redmi note 12 pro alacağım. Uzun süredir takip ediyorum. Şuanda en düşük fiyatında benim takip ettiğim zamandan beri Hepsiburada link
    Aslında pazaramada 100₺ daha ucuz ama yorumlara baktığımda çok kötü yorumlar var. Fiyat düştü diye göndermemişler vs.
    Dün arkadaşıma da bundan aldık. Ay başı bende alıcam inşallah (snapdragon var bunda)

    Pro modelinde olması lazım, bu pro plus modeli hocam. Seri olarak aynı olsada tamamen farklı cihazlar
  • 17-08-2023, 11:47:44
    #7
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu fiyata bunun yerine 2. el iphone tercih etmeniz çok daha iyi olacaktır kendi fikrim bu yönde
    Teşekkürler iPhone tercih eden biri değilim o yüzden tercih listeme girmedi aslında 😅
  • 17-08-2023, 11:53:05
    #8
    Ahmet1809 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu fiyata bunun yerine 2. el iphone tercih etmeniz çok daha iyi olacaktır kendi fikrim bu yönde
    15k'ya alacağınız iphone anca başınıza dert olur