• 15-08-2023, 11:06:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar kedim parmagimi tirmaladı ufak bir çizik var hafif kanamıs bi sorun olur mu
  • 15-08-2023, 11:07:21
    #2
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Aşıları tam mı?
  • 15-08-2023, 11:07:25
    #3
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Çok normal
  • 15-08-2023, 11:07:29
    #4
    Her ihtimali düşünmek lazım, yinede gidip aşı olun derim
  • 15-08-2023, 11:07:58
    #5
    Geçmiş olsun hocam.
  • 15-08-2023, 11:08:33
    #6
    Üyeliği durduruldu
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşıları tam mı?
    Tam sanırm
  • 15-08-2023, 11:09:17
    #7
    mercian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam sanırm
    İkna olamadım bu cevaba
    • Abdullah07
    Abdullah07 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-08-2023, 11:09:52
    #8
    Hiç birşey olmaz hocam gene içiniz rahat edecekse bi hastaneye gidip aşı yaptırabilirsiniz. Benim kedilerim derimi yüzüyordu birşey olmadı daha hiç. Sokak da gördüğüm tüm kedileri sevmek için saldıran birisiyim kolum delik deşik gezerim genelde fakat şuana kadar sağlık açısından başıma birşey gelmedi. Bir de ev kedisi ise birşey olacağını düşünmüyorum.
  • 15-08-2023, 11:10:04
    #9
    bir şey olmaz benim ki her gün her tarafımı çiziyor