Hiç birşey olmaz hocam gene içiniz rahat edecekse bi hastaneye gidip aşı yaptırabilirsiniz. Benim kedilerim derimi yüzüyordu birşey olmadı daha hiç. Sokak da gördüğüm tüm kedileri sevmek için saldıran birisiyim kolum delik deşik gezerim genelde fakat şuana kadar sağlık açısından başıma birşey gelmedi. Bir de ev kedisi ise birşey olacağını düşünmüyorum.