işkurda yayınlanan ilanlar genelde küçük ve orta ölçekli şahıs şirketleri oluyor
bunu da sorabilirsiniz kaldı ki yazar ilan listesinde
Nereden iş buluyorsunuz?
21
●1.278
- 14-08-2023, 04:28:56en az 4 konuda benzer mantıkta mesajınızı gördüm. İroni sanıyordum ama siz ciddiymişsinizbacklinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bir ata karnını doyursun diye kaplumbağalık teklif edemezsiniz. Veya tam tersi. Bu söylediğinizi İslam hassasiyetiyle söylediyseniz de İşi ehline vermek hükmüne saygı duymuyorsunuzdur. Ben yazılımcıyım. Belki sen tatil yaparken ben gece sabaha kadar sarı mavi siyah mor renklerin arasında gözlerimi çürüttüm. Allah iyi harç yoğuran ustaya inşaat işinde, iyi yazılımcıya yazılım işinde yardım eder. Yemin ederim Emeviler bugünkü İslam algısını görse ayakta alkışlar bunu biz bile beceremedik derler.
Ve sizden bütün samimiyetimle ve şahsınıza saygımla rica ediyorum bu ilginç yorumlarınızla bazı konularda tepki topladınız. Lütfen; hak yeme, hakkını ara, adil ol, oku, düşün, işinin ehli ol emrini veren dinimi basit ve garip cümlelerle sunmaya çalışmayın. Dini telkinler vermezseniz emin olun İslamiyete daha büyük hizmet etmiş olursunuz. - 14-08-2023, 05:57:47Allah iş seçince de daha iyi kapılar açar elbet.backlinkcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak kendi sektörünü seçmişsin, anadan doğma girmedin bu sektöre. Elbet deneme yanılma yaptın. Hoşuna gitti, bunda devam ettin.
Kendin bu kardeşe göre ballı lokma yerken, "şükret" ile lafa başlarsan olmaz kardeşim.
Allah'ın kapısı bitmez, haklısın. Açacaktır, yine haklısın. Ancak iş seçme, yanlış bir tabir. Bunda haksızsın. İş seçmek de aslında kendine olan bir saygıdır.
İslâm durağan, kişinin potansiyelini öldüren, heyecansız ve tek düze bir yaşam şekli değildir.
İslâm devrimcidir. Sınırlarını zorlarsın. Zorlaman gerekir. Sana verilen beden, zihin ve düşünce hediyesinin kutusunu açman gerekir. Biz İslam'ı çok yanlış anladık. Anlatıldı. Ama İslâm şükret otur, direkt ilk bulduğuna yönel dini değildir. İslâm, araştır, hemen kabul etme, kendini tanı, tanıdığına göre hareket et, mücadele et dinidir. Parmak izin dahi tek. Bu, insana ufuk olmalı.
Potansiyelini Veren Allah ile hayallerinin sınırlarını zorlama keyfini herkesin alması gerekli.
İslâm'ı bildiğimiz 3-5 kelimenin kalıbına sıkıştırmayın.
Oturduğunuz topraklarda, ilk bulduğuna girişmeyen, gözünü yükseklere diken, sınırlarını zorlayan Fatih'in vesilesiyle oturuyorsunuz.
Konu sahibi arkadaşa da gelince;
zorla kardeşim. Sınırlarını zorla. Kendini tek kalıba sıkıştırma. Onu yapamam bunu edemem ile yola çıkarsan kendini çok kapatırsın. Mücadeleye açık ol. Kariyer yetersiz bir site. 1 iş, binlerce başvuru var. Çık dışarı evinden, ajanslara yetiştirmelik eleman alıyor musunuz diye bir danış. Muhasebecilere/Mali müşavirlere de aynı şekilde. Bir sektör seçip, o sektörde çaylaklığı atıp bir bilezik yapabilirsin kendine. Bulacağın iş sana gelecekte birşey katmalı. Yani iş kapısı anlamında revaçta bir iş olmalı.
Örneğin bir arkadaşın A firmasında çalışıyorsa, o arkadaşın o firmanın yetkililerine daha yakındır. O arkadaşına A firmasında yer olup olmadığını danış. Kariyerden çok daha hızlı sonuç alırsın. Ya da o arkadaşına, A firmasının sektöründe olan bir B firması var mıdır bildiği, onu da sorabilirsin.
Sosyal şekilde iş ararsan, arama sürecinden de keyif alırsın. Herşeyden önemlisi, sana rızık kapısını kimin açacağını unutma. Gün içerisinde önüne çıkan ve içine sinen tüm işlere basvurduktan sonra elinden geleni yapıp gün sonunda Allah'ına sığın.
Bazı imtihanlar çetin geçer. Pes etme. İsyan da etme. Güneşten önceki karanlık, gecenin en soğuk dönemidir. Ama hemen akabinde güneş açacaktır. Unutma ki herkesin bu hayatta bir imtihanı var. Yalnız değilsin. Kendini yalnızlık dert bataklığına sokma. Kimisi sağlıkla, kimisi maddiyat ile, kimisi de sevdikleri ile imtihan olur. Üzülme, zamanı gelince hepsi sana geriye dönüp gülümsediğin bir anı olarak kalacak Allah'ın izniyle. - 14-08-2023, 11:49:36Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Yapacağınız şey işkur üzerinden iş ilanlarına başvurmak zaten orada numara yazıyor arayın iş ilanı için aramıştım deyin onlar görüşmeye çağırır. Kariyer üzerinden geri dönüş yapmıyorlar, bulamazsınız oradan. Ya da en kesin yöntem organize bölgesine gidip fabrikaları dolaşacaksınız. İşkur üzerinden dediğimi yaparsanız zaten bulursunuz. Bir yerden başlayın. İlk başta sebat edip çalışın sonra daha iyisini aramaya devam edin bulunca geçersiniz. Yani iş var ama kolay değil yapacak bir şey yok başlangıç boş durmaktan iyidir hocam bana güvenin.
