İş seçme sebat et şükret Allah sana daha iyi kapılar açar elbet.
en az 4 konuda benzer mantıkta mesajınızı gördüm. İroni sanıyordum ama siz ciddiymişsiniz
bir ata karnını doyursun diye kaplumbağalık teklif edemezsiniz. Veya tam tersi. Bu söylediğinizi İslam hassasiyetiyle söylediyseniz de İşi ehline vermek hükmüne saygı duymuyorsunuzdur. Ben yazılımcıyım. Belki sen tatil yaparken ben gece sabaha kadar sarı mavi siyah mor renklerin arasında gözlerimi çürüttüm. Allah iyi harç yoğuran ustaya inşaat işinde, iyi yazılımcıya yazılım işinde yardım eder. Yemin ederim Emeviler bugünkü İslam algısını görse ayakta alkışlar bunu biz bile beceremedik derler.
Ve sizden bütün samimiyetimle ve şahsınıza saygımla rica ediyorum bu ilginç yorumlarınızla bazı konularda tepki topladınız. Lütfen; hak yeme, hakkını ara, adil ol, oku, düşün, işinin ehli ol emrini veren dinimi basit ve garip cümlelerle sunmaya çalışmayın. Dini telkinler vermezseniz emin olun İslamiyete daha büyük hizmet etmiş olursunuz.