R10 sadece bende mi çöküyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 sadece bende mi çöküyor?
9
●
214
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 sadece bende mi çöküyor?
1
2
13-08-2023, 23:12:40
#1
turkmedia
Host error verdi bir 10 dakika kadar, başka sorun yaşayan var mı?
13-08-2023, 23:13:32
#2
veraacelikk
bende de kötü ağ geçidi dedi hocam çöktü bir süre
13-08-2023, 23:13:38
#3
bylegend
Platin üye
Evet aynı problemi bende yaşadım
13-08-2023, 23:14:33
#4
CtrL
Ben de yaşadım ancak kısa sürede düzeldi.
13-08-2023, 23:18:29
#5
ADMLTD
Amerigalılar yine bize saldırıyor
13-08-2023, 23:18:52
#6
KeyCodE
Az önce sorun vardı hocam.
13-08-2023, 23:20:33
#7
sfurkanoven
Dün akşam öyle bir sorun yaşamıştım ben de.
13-08-2023, 23:21:06
#8
palabey34
son bir haftadır aşırı yavaş ve bu aralarda çöküyor yetkili ekiblerin bi çözüm bulması umuduyla 🙏
13-08-2023, 23:33:00
#9
qMachineCEO
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler