Şubatta aldığım 14 pro şu an %98 de. Bütün developer betaları da kuruyorum. 1 ayda pili %1 gidenler şarjdayken oyun falan açanlar. Malum bu pilleri istediğiniz yüzdelerde şarj edebilirsiniz istediğiniz zaman sökebilirsiniz sorun çıkarmaz. En büyük düşmanı ısınması.