• 08-08-2023, 22:06:34
    #1
    Merhaba 3-4gündür bu platformda *********** ile uğraşmaktayım. Paramı aldı fakat ne iade etti nede aldıgım ürünü teslim etti. Forma şikayet açtım +dan yasal olarak şikayet etmek istiyorum. Nereden şikayet edebilirim. Konuya hakim birisi yardımcı olabilirmi? Eğer yasal olarak halledemezsem kendi yollarımla halledecegim gözüm döndü valla parasında degilim. Lütfen yardım edin.
  • 08-08-2023, 22:07:40
    #2
    Qui non proficit, deficit
    Savcılığa gidip suç duyurusunda bulunabilirsiniz.
  • 08-08-2023, 22:09:08
    #3
    Kardeşim yasa dışı yollarla müdahale bile etme savcılığa gidip dilekçe yazıcaksın olayı anlatıcaksın mahkeme süreci başlayacaktır kendini yormana gerek yok.
  • 08-08-2023, 22:28:16
    #4
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim yasa dışı yollarla müdahale bile etme savcılığa gidip dilekçe yazıcaksın olayı anlatıcaksın mahkeme süreci başlayacaktır kendini yormana gerek yok.
    İsim bilgisi bile yok bende eğer 1hafta içinde paramı iade alamazsam kendi yollarımla kişiyide bulurum yanınada giderim. Benim kendi emeğimle kazandığım para olsa sıkıntı yok ama ailemin parasını kimseye yedirtmem bunu o kişi okuyorsada bilsin eğer yasal yollarla bi sonuc alamassam ciddiyim senin için çok kötü olur Allaha dua et .
  • 09-08-2023, 02:36:41
    #5
    Savcılık veya karakola hocam. Geçmiş olsun.
  • 09-08-2023, 02:48:45
    #6
    Siz elinizdeki ekran görüntüleri ve dekontlarla savcılığa suç duyurusunda bulunursanız r10 savcılığa ip adresi ve kişisel bilgileri verecektir.