Teşekkürler R10
Forum'da En İyi Scripti yazabilecek kim acaba ?
13
●744
- 08-08-2023, 16:30:48Merhabalar hocam, php tarafında bir yazılım arayışınız varsa bahsettiğiniz kalitede bir hizmet verebiliriz.
- 08-08-2023, 16:41:17hocam sende talep edilen ücrete "sorun yok" diyebileceksen eğer

@merner;
tavsiye ederim
edit: yanlış anlaşılma olmasın, r10 da piyasa çok düşük, r10 piyasasına göre her işinize "sorun yok" diyecek adam bulamazsınız, öyle birini bulmak içinde buradaki skalaları aşmanız lazım biraz, yoksa @merner; hocamlık bir durum değil - 08-08-2023, 16:42:03En sevdiğim cümledirSEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Edit$ : Tabii forum dışıda olabilir. İzmir'de yer alan firmalarla görüşebiliriz. - 08-08-2023, 16:48:37Etkiletler için çok teşekkürler

Kişisel Web Sitem:
https://fatihkemer.com
Ana Konum:
https://www.r10.net/kodlama-yazilim-...zli-sonuc.html
Şirketimiz ve Çalışma Arkadaşlarımız:
https://www.r10.net/off-topic/357808...ri-alalim.html
https://www.r10.net/off-topic/368475...lar-geldi.html
Kemer Yazılım A.Ş.
https://kemeryazilim.com
Şirketlerimizin Tanıtım Dosyamız:
https://london.com.tr/kurumsal/LondonCreative-Web.pdf - 08-08-2023, 17:13:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaş parayı sorun etmez teklifinizi iletmeniz yeterli olacaktır

