hocam sende talep edilen ücrete "sorun yok" diyebileceksen eğer
@merner;
tavsiye ederim
edit: yanlış anlaşılma olmasın, r10 da piyasa çok düşük, r10 piyasasına göre her işinize "sorun yok" diyecek adam bulamazsınız, öyle birini bulmak içinde buradaki skalaları aşmanız lazım biraz, yoksa
@merner; hocamlık bir durum değil