hocam sende talep edilen ücrete "sorun yok" diyebileceksen eğer

@merner;

tavsiye ederim

edit: yanlış anlaşılma olmasın, r10 da piyasa çok düşük, r10 piyasasına göre her işinize "sorun yok" diyecek adam bulamazsınız, öyle birini bulmak içinde buradaki skalaları aşmanız lazım biraz, yoksa @merner; hocamlık bir durum değil