polisler neden motorcularla kafayı bozmus şekilde her gördüğü motorcuya ceza yazıyor ? tek hedefleri motor görsem de ceza yazsam. Anlamadığım şey motor kullanmak yasak mı ? egzoz sesinden dolayı olacağını sanmıyorum ayrıca egzoz sesi neden yasak onu da anlamıyorum mahalle arasında bagirtmadiktan sonra ne zararı olabilir ki ? sadece devlete para lazım o yüzden bunlar
https://www.instagram.com/reel/Cvmnd...c4MmM1YmI2Ng==
motor kullanmak yasak mı ?
17
●692
- 06-08-2023, 18:39:42Üyeliği durdurulduhocam tamam da arabayı ehliyetsiz kullanan onca kişi var arabalara herhangi bir durdurma kontrol etme olmuyor da motorcularun hepsine özel olarak bunu yapıyorlar onu anlamıyorumpaollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2023, 18:40:13Motorcunun yeri iki araba arası değildir. Şeridini takip edip bir araçta olduğunu bilen motorculara ceza yazılmaz. Ama uyanıklık yapıp aradan gitmeye çalışanlara bence yazmaya devam etsinler. Ayna kıra kıra gidiyorlar
- 06-08-2023, 18:40:21motorcular genelde hız yapıyor artislik yapıyor poliste haklı olarak durduruyor her yerde motor kaldırımda bile ansızın çıkıyor düzgün yolunda kullanan motorcuysa zaten durdurmaz özellikle yeni nesil saygısız ve serbest yetişiyor şimdikiler aile değil malesef hepsi için geçerli değil tabi
- 06-08-2023, 18:40:56Üyeliği durdurulduhocam videoyu örnek olarak rastgele koydum genel olarak tüm motorluları durduruyorlar yol boş olsa bileBilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2023, 18:42:1310 arabadan 5'i kural ihlali yapıyorsa 10 motordan 10'u yapıyor. Herhangi bir motoru 2-3 km takip edelim bir sürü ihlale denk geliriz.
- 06-08-2023, 18:43:03Bu arkadaş, vali beyin yanında gazlamıştı sanırım; Valinin talimatı üzerine yakalanıyor Egzoz'dan dolayı. Gerçekten rahasız edici, bir durum. Ana caddeli bir yerde oturduğunuzda gece yarısı uykunuz bir bebeğin veya evcil hayvanınızın korku sesi ile bölünüyor. Bu tarz sesli araçların en üst seviyeden ceza alması gerekir. Tokyo'da yaşamıyoruz.