• 06-08-2023, 18:36:35
    #1
    Üyeliği durduruldu
    polisler neden motorcularla kafayı bozmus şekilde her gördüğü motorcuya ceza yazıyor ? tek hedefleri motor görsem de ceza yazsam. Anlamadığım şey motor kullanmak yasak mı ? egzoz sesinden dolayı olacağını sanmıyorum ayrıca egzoz sesi neden yasak onu da anlamıyorum mahalle arasında bagirtmadiktan sonra ne zararı olabilir ki ? sadece devlete para lazım o yüzden bunlar

    https://www.instagram.com/reel/Cvmnd...c4MmM1YmI2Ng==
  • 06-08-2023, 18:38:39
    #2
    Motorcuya ceza yazması için eksik belgesi ya da kural hatası yapmış olması lazım. Haksız ceza yediğini düşünen de dava açar
  • 06-08-2023, 18:39:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorcuya ceza yazması için eksik belgesi ya da kural hatası yapmış olması lazım. Haksız ceza yediğini düşünen de dava açar
    hocam tamam da arabayı ehliyetsiz kullanan onca kişi var arabalara herhangi bir durdurma kontrol etme olmuyor da motorcularun hepsine özel olarak bunu yapıyorlar onu anlamıyorum
  • 06-08-2023, 18:40:09
    #4
    aynen sonra brazilyaya dönsün ülke. kanun var nizam var. devletinde cezaları bağğırta bağğırta alması lazım bunlardan.
  • 06-08-2023, 18:40:13
    #5
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Motorcunun yeri iki araba arası değildir. Şeridini takip edip bir araçta olduğunu bilen motorculara ceza yazılmaz. Ama uyanıklık yapıp aradan gitmeye çalışanlara bence yazmaya devam etsinler. Ayna kıra kıra gidiyorlar
  • 06-08-2023, 18:40:21
    #6
    motorcular genelde hız yapıyor artislik yapıyor poliste haklı olarak durduruyor her yerde motor kaldırımda bile ansızın çıkıyor düzgün yolunda kullanan motorcuysa zaten durdurmaz özellikle yeni nesil saygısız ve serbest yetişiyor şimdikiler aile değil malesef hepsi için geçerli değil tabi
  • 06-08-2023, 18:40:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motorcunun yeri iki araba arası değildir. Şeridini takip edip bir araçta olduğunu bilen motorculara ceza yazılmaz. Ama uyanıklık yapıp aradan gitmeye çalışanlara bence yazmaya devam etsinler. Ayna kıra kıra gidiyorlar
    hocam videoyu örnek olarak rastgele koydum genel olarak tüm motorluları durduruyorlar yol boş olsa bile
  • 06-08-2023, 18:42:13
    #8
    10 arabadan 5'i kural ihlali yapıyorsa 10 motordan 10'u yapıyor. Herhangi bir motoru 2-3 km takip edelim bir sürü ihlale denk geliriz.
  • 06-08-2023, 18:43:03
    #9
    Bu arkadaş, vali beyin yanında gazlamıştı sanırım; Valinin talimatı üzerine yakalanıyor Egzoz'dan dolayı. Gerçekten rahasız edici, bir durum. Ana caddeli bir yerde oturduğunuzda gece yarısı uykunuz bir bebeğin veya evcil hayvanınızın korku sesi ile bölünüyor. Bu tarz sesli araçların en üst seviyeden ceza alması gerekir. Tokyo'da yaşamıyoruz.