paollu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motorcuya ceza yazması için eksik belgesi ya da kural hatası yapmış olması lazım. Haksız ceza yediğini düşünen de dava açar
hocam tamam da arabayı ehliyetsiz kullanan onca kişi var arabalara herhangi bir durdurma kontrol etme olmuyor da motorcularun hepsine özel olarak bunu yapıyorlar onu anlamıyorum