Merhaba arkadaşlar 360 kamerada kullandığım lexar marka sd kartım var. İçerisindeki görüntüyü almak için bilgisayarıma taktım. Ancak biçimlendirme hatası aldım. (X: sürücüsündeki diski kullanabilmek için önce biçimlendirmeniz gerekli.) daha sonra biçimlendir dedim. Ancak biçimlendirme başarılı olmadı hatası aldım. Komut sistemini denedim olmadı hp sd cart tools denedim onda da olmadı. Bu kart ölmüş olabilir mi ? Yada şu yöntemi dene derseniz onlarda açığım teşekkür ederim.
Not: bilgisayarım içerisinde disk adı USB sürücü (D

olarak geçerli.
128Gb hafıza kartı ancak (bilgisayarım sağ tık yönet disk yönetimi) burada 7,56 olarak gösteriyor.