Beni Seviyor Musunuz?
34
●1.512
- 06-08-2023, 11:53:39Biz seni sevsek ne olur sevmesek ne olur. Sevgi güzeldir ama bu sizin zaafınız anladığım kadarıyla.
- 06-08-2023, 11:55:24Sevseniz de sevmeseniz de bir şey olmaz, merak ettiğimden forumda nasıl bir izlenim bıraktığımı öğrenmek için bir konu açtım, zaafım falan değil.bulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2023, 12:01:10R10 çok büyük bir platform. Ben 15 yıllık üyeyim, kimseyle bir kavgam olmadı elimden geldiğince yardımcıda oldum. Yardımda gördüm bazen geyiğede sardık ama beni tanıyan var mı diye konu açsam bir kaç kişi ya çıkar ya çıkmaz. 200bin üyenin olduğu forumda bazen yalnız hissetmeniz normal.
- 06-08-2023, 21:38:01böyle bir konu açtığınıza göre iyi biri olmalısınız. sizi tanımıyorum ama sizin gibi bu tür dertleri olan insanları seviyorum. İyi insan olmak zordur , ama iyi insan olmak iyidir...
- 06-08-2023, 21:39:14Yaa hahahahaELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her geçen gün daha iyi olmak için çabalıyorum, teşekkürlerReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
