R10 çok büyük bir platform. Ben 15 yıllık üyeyim, kimseyle bir kavgam olmadı elimden geldiğince yardımcıda oldum. Yardımda gördüm bazen geyiğede sardık ama beni tanıyan var mı diye konu açsam bir kaç kişi ya çıkar ya çıkmaz. 200bin üyenin olduğu forumda bazen yalnız hissetmeniz normal.