• 06-08-2023, 11:49:15
    #19
    Hocam duygularınız mı karışık?
  • 06-08-2023, 11:53:29
    #20
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam duygularınız mı karışık?
    Hayır hocam değil
  • 06-08-2023, 11:53:39
    #21
    Biz seni sevsek ne olur sevmesek ne olur. Sevgi güzeldir ama bu sizin zaafınız anladığım kadarıyla.
  • 06-08-2023, 11:55:24
    #22
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    bulentking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz seni sevsek ne olur sevmesek ne olur. Sevgi güzeldir ama bu sizin zaafınız anladığım kadarıyla.
    Sevseniz de sevmeseniz de bir şey olmaz, merak ettiğimden forumda nasıl bir izlenim bıraktığımı öğrenmek için bir konu açtım, zaafım falan değil.
  • 06-08-2023, 12:01:10
    #23
    R10 çok büyük bir platform. Ben 15 yıllık üyeyim, kimseyle bir kavgam olmadı elimden geldiğince yardımcıda oldum. Yardımda gördüm bazen geyiğede sardık ama beni tanıyan var mı diye konu açsam bir kaç kişi ya çıkar ya çıkmaz. 200bin üyenin olduğu forumda bazen yalnız hissetmeniz normal.
  • 06-08-2023, 12:01:26
    #24
    Sana aşığım
  • 06-08-2023, 13:13:09
    #25
    kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10 gibi büyük forum ortamlarında tam anlamıyla samimi bir bağ kurmak zaman alabilir, ancak burada birçok üye ticaretle birlikte birbirine destek olmak ve bilgi paylaşımı yapmak amacıyla bulunuyor. Açtığınız konulara ve attığınız yorumlara göz attığımda aksini görmüyorum. Belki bazı konulara daha aktif bir şekilde katılmak gibi alanlarda kendinizi biraz öne atabilirsiniz.. Aynı zamanda, başkalarının fikirlerine saygı göstermek ve polemikten uzak durmak önemli. çünkü bu bir de size karşı bir nefret bölümü oluşturabilir forumda. örnekleri çok forumun yarısının sevip yarısının hiç sevmediği üyeler var. Siz onlardan olmamaya çalışın

    benim tayfayı etiketleyim
    #r10etiket0# #r10etiket1# #r10etiket2# #r10etiket3# #r10etiket4# #r10etiket5# #r10etiket6#
    ❤❤❤
  • 06-08-2023, 21:38:01
    #26
    böyle bir konu açtığınıza göre iyi biri olmalısınız. sizi tanımıyorum ama sizin gibi bu tür dertleri olan insanları seviyorum. İyi insan olmak zordur , ama iyi insan olmak iyidir...
  • 06-08-2023, 21:39:14
    #27
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana aşığım
    Yaa hahahaha
    ReferXchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle bir konu açtığınıza göre iyi biri olmalısınız. sizi tanımıyorum ama sizin gibi bu tür dertleri olan insanları seviyorum. İyi insan olmak zordur , ama iyi insan olmak iyidir...
    Her geçen gün daha iyi olmak için çabalıyorum, teşekkürler