Merhabalar
örneğin sms onay sitesi açacağım ve vergi levham yok bireysel başvuru yaptım paytr ye ve ödeme alıyorum devlete bu %20 lik kdv yi nasıl ödüyorlar?
bu konu aklıma takıldı vergi levhasız satış yapan sms onay siteleri gördüm
%20 lik vergi hk soru
4
●256
- 04-08-2023, 23:16:05Ödemiyorlar onlar size komisyon faturasını keser geçer vergi ödeme yükümlülüğünüz size aittir ancak genelde bu tarz denetime takılanlar 5. yılın sonunda oluyor ve 5 yıl geçmise yönelik hesabınıza giren çıkanları sorup ödemediğiniz verginin 50 katını sizden devlet baba alıyor
- 05-08-2023, 02:21:54Vergi ödememek için öyle çalışıyorlar. Lakin maliye de 3 yada 5 yılda bir bu tarz işlem yapan şahıslara inceleme başlatarak ilgili dönemlerde hesabına giren bütün ücretlerden tarhiyat yaparak vergi ziya cezası ile birlikte misli ile alıyor.
Şirket kuruluşu, vergisel konular vs için yardımcı olmamı isterseniz imzamdan ulaşabilirsiniz - 05-08-2023, 03:08:39Sizin yaptığınız iş ile ilgili mükellefim var isterseniz bilgi veririm
