Bugün Baymak Elegant Prime 24.000 BTU aldım. Ürün arabaya sığmadığı için mağaza pazartesi-salı günü biz getiririz dedi. Teknik serviste ürün elinize gelmeden randevu oluşturamıyoruz dedi. Ortalama da 1 hafta içinde kurulur dedi. Bende ürünü teslim almadan, servis teslim aldım deyip randevu oluştursam, randevu günü gelene kadar da mağaza evime getirmiş olur. Mantıksız mı sizce?
Baymak Elegant Prime kullanan kişilerin yorumlarını da merak ediyorum..
Baymak Teknik Servis Hk.
0
●72