Videonun tümünü izledim, seviyorum böyle hakkını savunan insanları ve hep dedim yine diyorum, her Türk vatandaşı en azından AÖF Adalet okumalı.
Videoyu izlediğiniz, yorum yaptığınız ve hak verdiğiniz için teşekkür ediyorum.
Hakkımızı aramazsak başkalarına karşı haksızlık yaparız diye düşünüyorum hocam.