• 03-08-2023, 10:27:49
    #1
    Mobil şubeden ve pos cihazı ile kredi ve banka kartı ile işlem yapamıyorum. Bildirilen bir şey de yok. Sorun yaşayan var mı?
  • 03-08-2023, 10:29:38
    #2
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Yaklaşık 3-4 gündür böyle gidip geliyor ara ara.
  • 03-08-2023, 10:38:49
    #3
    bendede var o durum
  • 03-08-2023, 10:42:58
    #4
    Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık 3-4 gündür böyle gidip geliyor ara ara.
    MMM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede var o durum
    Genel bir sıkıntı var o zaman. Teşekkür ederim
  • 03-08-2023, 11:56:10
    #5
    Acil işleminiz varsa müşteri hizmetleri yardımcı oluyor. Mobilden fatura ödeyememiştim aradım ödediler hemen.