Enpara'da sorun yaşayan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Enpara'da sorun yaşayan var mı?
4
●
190
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Enpara'da sorun yaşayan var mı?
03-08-2023, 10:27:49
#1
FSK
Mobil şubeden ve pos cihazı ile kredi ve banka kartı ile işlem yapamıyorum. Bildirilen bir şey de yok. Sorun yaşayan var mı?
03-08-2023, 10:29:38
#2
Alicamci
🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
Yaklaşık 3-4 gündür böyle gidip geliyor ara ara.
03-08-2023, 10:38:49
#3
Mun
bendede var o durum
03-08-2023, 10:42:58
#4
FSK
Alicamci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yaklaşık 3-4 gündür böyle gidip geliyor ara ara.
MMM adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bendede var o durum
Genel bir sıkıntı var o zaman. Teşekkür ederim
03-08-2023, 11:56:10
#5
alpwho
Acil işleminiz varsa müşteri hizmetleri yardımcı oluyor. Mobilden fatura ödeyememiştim aradım ödediler hemen.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler