• 02-08-2023, 14:46:14
    #19
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daya toplanıyor diyenlere cevap vereyim

    üstte bahsettiğim şey buydu
  • 02-08-2023, 14:47:34
    #20
    rocyas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam isterseniz wp den iletin grubu bana ben gerekli yerlere ileteyim
    telegramda hkra diye bot vardı bağımsız cumhurbaşkanı adayı olan bir adam şikayet etti daha ortada bir şey yok ilgilenilmiyor sanıyorum hocam
  • 02-08-2023, 14:49:11
    #21
    PixelDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telegramda hkra diye bot vardı bağımsız cumhurbaşkanı adayı olan bir adam şikayet etti daha ortada bir şey yok ilgilenilmiyor sanıyorum hocam
    hocam bu işler asıl telegramda dönüyor zaten ve oraya sanırım çok bi el atılamıyor
  • 02-08-2023, 14:49:44
    #22
    rocyas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam isterseniz wp den iletin grubu bana ben gerekli yerlere ileteyim
    Bir tane grup değil hocam birsürü var.Tüm bilgilerimiz hatta ve hatta tüm türkiyenin bilgisi var.İş adamları sanatçılar vs.Hepsi 2023 dataları ve sürekli güncelleniyor.Acayip açık var e-devlet güvenmiyorum artık.
  • 02-08-2023, 14:51:12
    #23
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tane grup değil hocam birsürü var.Tüm bilgilerimiz hatta ve hatta tüm türkiyenin bilgisi var.İş adamları sanatçılar vs.Hepsi 2023 dataları ve sürekli güncelleniyor.Acayip açık var e-devlet güvenmiyorum artık.
    elinizde wp grubu varsa ve bana iletirseniz ben gerekli yerlere iletirim, boş durmaktan iyidir
  • 02-08-2023, 14:51:41
    #24
    Beni de aradılar, açtım cevap vermediler sonra başka bir numara ile aradılar. Yine açtım cevap vermediler.
    İlk önce benim mesaj atmamı beklediler,
    muhtemelen whatsaap bu şekilde olunca spam algılamıyor.
    bot tarzı bir şey var cevap atanları direkt oradaki kişiye yönlendiriyor onda da bazı sorulara öncedem hazırlanmış cevaplar
    hemen onları atıyorlar. Hiç bir zaman bana whatsaap ekranında yazıyor ibaresi göstermeden mesaj geldi,
    transtlate gibi yerden kopyalayıp atmak gibi,
    türkcesi bozuktu,
    parayı vs kabul etmedim tabi, dedim ben sana 50 vereyim telefon numaramı kimden aldını söyle dedim cevap vermedi,
    muhtemelen telefon numaralarını whatsapp'a bir şekilde chek ettiriyorlar.
    whatsapp'ın son yaptığı güncelemeler ile bu chek etme işi kolaylaşmış olabilir,
  • 02-08-2023, 14:57:20
    #25
    rocyas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu işler asıl telegramda dönüyor zaten ve oraya sanırım çok bi el atılamıyor
    telegram belirli şeyler dışında log vermez botun sahibinin kim olduğu belli değil kullanıcıyı bulsan infosunu bulamıyorsun artık her şeyden bağımsız vatandaşlara farklı bir token verilmesi lazım tc kimlik yerine bu tokenin kullanılması lazım resmi işlemlerde ve bu tokeni sadece kişinin görebilmesi lazım arka planda kontrol edilmesi lazım artık herkesin tcsi herkesde var her ne kadar mevcut yönetim kabul etmese de sızıntı apaçık ortada e-devlet vs. bilmem ama halk sağlığı yönetim sistemi sızıntısı %100 gerçekleşti e-okul vesikalarını da çekmişler sanırım hepsini artık o da yayılır herhalde uzun lafın kısası burdan dönüş yok ama en azından yönetim kendi hatasını kapatmak için herkesin numarasını tek seferlik taahütnamesi bitmesini beklemeden ücretsiz yenilemesine izin vermeli diye düşünüyorum benim hattım çıkmasa bile anamın babamın hattı çıkıyor polis yollayanı mı sayarsın cimerden şikayet edip çocuğunu dövüyor diye şikayet edeni mi ararsın her türden olay var artık bu sızıntılar yüzünden arkadaşım doğum günümü soruyor söylemeye çekiniyorum artık öylesi bir halin içindeyiz maalesef halen daha üstteki arkadaşların data data demesine ağlasam mı gülsem mi bilemedim
  • 02-08-2023, 14:58:14
    #26
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece mod isterse link paylaşacağım.Lütfen pm den sormayın.Kimseyede güvenmeyin her şeyimiz ortada

    pm gelin ben atayım link google'a düşmesin
  • 02-08-2023, 15:02:02
    #27
    PixelDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telegram belirli şeyler dışında log vermez botun sahibinin kim olduğu belli değil kullanıcıyı bulsan infosunu bulamıyorsun artık her şeyden bağımsız vatandaşlara farklı bir token verilmesi lazım tc kimlik yerine bu tokenin kullanılması lazım resmi işlemlerde ve bu tokeni sadece kişinin görebilmesi lazım arka planda kontrol edilmesi lazım artık herkesin tcsi herkesde var her ne kadar mevcut yönetim kabul etmese de sızıntı apaçık ortada e-devlet vs. bilmem ama halk sağlığı yönetim sistemi sızıntısı %100 gerçekleşti e-okul vesikalarını da çekmişler sanırım hepsini artık o da yayılır herhalde uzun lafın kısası burdan dönüş yok ama en azından yönetim kendi hatasını kapatmak için herkesin numarasını tek seferlik taahütnamesi bitmesini beklemeden ücretsiz yenilemesine izin vermeli diye düşünüyorum benim hattım çıkmasa bile anamın babamın hattı çıkıyor polis yollayanı mı sayarsın cimerden şikayet edip çocuğunu dövüyor diye şikayet edeni mi ararsın her türden olay var artık bu sızıntılar yüzünden arkadaşım doğum günümü soruyor söylemeye çekiniyorum artık öylesi bir halin içindeyiz maalesef halen daha üstteki arkadaşların data data demesine ağlasam mı gülsem mi bilemedim
    maalesef hocam, sanal üzerinden babamın numarasını panellerden bulup babamı arayıp +18 mevzular açan ergen sürüsüyle bile karşılaştım, emniyete vereceğimizi söyleyince tıpış tıpış oldular özür dilediler, tabi bu benim yaşadığım kimler kimler neler yaşıyordur... Allah sabır versin, Allah hak edene hak ettiğini, bu dünyada başkasını bile isteye çektirene de gereken dersi en makbulüyle verir inşallah..