hocam bu işler asıl telegramda dönüyor zaten ve oraya sanırım çok bi el atılamıyor
telegram belirli şeyler dışında log vermez botun sahibinin kim olduğu belli değil kullanıcıyı bulsan infosunu bulamıyorsun artık her şeyden bağımsız vatandaşlara farklı bir token verilmesi lazım tc kimlik yerine bu tokenin kullanılması lazım resmi işlemlerde ve bu tokeni sadece kişinin görebilmesi lazım arka planda kontrol edilmesi lazım artık herkesin tcsi herkesde var her ne kadar mevcut yönetim kabul etmese de sızıntı apaçık ortada e-devlet vs. bilmem ama halk sağlığı yönetim sistemi sızıntısı %100 gerçekleşti e-okul vesikalarını da çekmişler sanırım hepsini artık o da yayılır herhalde uzun lafın kısası burdan dönüş yok ama en azından yönetim kendi hatasını kapatmak için herkesin numarasını tek seferlik taahütnamesi bitmesini beklemeden ücretsiz yenilemesine izin vermeli diye düşünüyorum benim hattım çıkmasa bile anamın babamın hattı çıkıyor polis yollayanı mı sayarsın cimerden şikayet edip çocuğunu dövüyor diye şikayet edeni mi ararsın her türden olay var artık bu sızıntılar yüzünden arkadaşım doğum günümü soruyor söylemeye çekiniyorum artık öylesi bir halin içindeyiz maalesef halen daha üstteki arkadaşların data data demesine ağlasam mı gülsem mi bilemedim