• 02-08-2023, 13:59:42
    #1
    Arkadaşlar merhaba domainim isim tescilde hosting natroda. Domain natroya yönlendirilmiş şimdi ben domaini baştan bir daha isim tescile yönlendireceğim ve web sitesi kuracağım yanlız şöyle bir durum var sitenin mailleri yandex 360 aracılığıyla kullanılıyor. Ben taşıma işlemi yaptıktan sonra oradaki yandex 360 büyük ihtimalle pasif hale gelecek domaini taşıdığım yeni sunucuda tekrar aktif hale getirebilmem için mx ayarlarını yapmam gerekiyor demi ? Bir ek olarak yandex 360 pasif hale geldiğinde maillere gelen eski mesajlar sıfırlanıyor mu yoksa sadece gönderme ve alma durumumu pasif hale geliyor?
  • 02-08-2023, 14:16:10
    #2
    Kurumsal PLUS
    goldmoneys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar merhaba domainim isim tescilde hosting natroda. Domain natroya yönlendirilmiş şimdi ben domaini baştan bir daha isim tescile yönlendireceğim ve web sitesi kuracağım yanlız şöyle bir durum var sitenin mailleri yandex 360 aracılığıyla kullanılıyor. Ben taşıma işlemi yaptıktan sonra oradaki yandex 360 büyük ihtimalle pasif hale gelecek domaini taşıdığım yeni sunucuda tekrar aktif hale getirebilmem için mx ayarlarını yapmam gerekiyor demi ? Bir ek olarak yandex 360 pasif hale geldiğinde maillere gelen eski mesajlar sıfırlanıyor mu yoksa sadece gönderme ve alma durumumu pasif hale geliyor?
    Yandex için DNS kayıtları txt mx eklerseniz kullanmaya devam edersiniz. Mailler silinmez.
  • 02-08-2023, 14:29:25
    #3
    RakipsizHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yandex için DNS kayıtları txt mx eklerseniz kullanmaya devam edersiniz. Mailler silinmez.
    Teşekkür ederim bilgilendirme için
  • 02-08-2023, 14:30:01
    #4
    Kurumsal PLUS
    goldmoneys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim bilgilendirme için
    Rica ederim.