• 02-08-2023, 13:36:26
    #1
    Eticaret işinde müşterilere faturayı internetten gönderiliyor, kargo için irsaliye falan yazıcıdan çıkarmak gerekli mi bu konuda bilgisi olan yazabilir mi
  • 02-08-2023, 13:37:34
    #2
    Kargo barkodu çıkıyor hocam. Etiket veya a4 şeklinde her siparişe çıktı almanız gerekmekte.