Eticaret irsaliye hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Eticaret irsaliye hakkında
1
●
52
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Eticaret irsaliye hakkında
02-08-2023, 13:36:26
#1
tarantula901
Eticaret işinde müşterilere faturayı internetten gönderiliyor, kargo için irsaliye falan yazıcıdan çıkarmak gerekli mi bu konuda bilgisi olan yazabilir mi
02-08-2023, 13:37:34
#2
Calibur
Kargo barkodu çıkıyor hocam. Etiket veya a4 şeklinde her siparişe çıktı almanız gerekmekte.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler