Muhtemelen aynı kişi bana da geçen hafta yazmıştı.
Bu olaydan bağımsız olarak ben yedek subayken bi asker benden son gününde para istemişti abi /komutanım yol param kalmadı falan benım de o sıra nakıtım yoktu veremedim,
aynı çocuğu akşam ankara/bahçelide içerken görmüştüm :d