• 02-08-2023, 11:50:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hiçbir şey paradan önemli değil. İnsanlar sizi aptal yerine koyabilirler, iyi niyetinizi suiistimal edebilirler ama en önemlisi sağlığınız ve keyfiniz.
    Haberlerde ve sosyal medyada fazlaca görünmeye başladı kiracı-ev sahibi tartışmaları ve sonuçları daha kötü olanlar.

    3-5 kuruş için ne siz canınızı tehlikeye atın ne de başkalarının.

    10 dakikalık aslan oluyorsunuz, sonrasında kedi gibi etrafa bakıyorsunuz kendinizi ifade etmek için.

    Lütfen burada asıp kesme ya da şiddet içeren mesajlara kulak asmayın.
  • 02-08-2023, 11:50:36
    #11
    Üyeliği durduruldu
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yapınca biz suçlu oluyoruz işte hocam. Ailesi de var, haneye tecavüz sayılıyor
    Anlattığınız olay çerçevesinde %100 haklı iken bu tarz yöntemlere başvurarak durumu çok farklı boyutlara taşımanızı tavsiye etmiyorum üstad.
  • 02-08-2023, 11:56:21
    #12
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yapınca biz suçlu oluyoruz işte hocam. Ailesi de var, haneye tecavüz sayılıyor
    Hocam bir yandan haklısınız ama oda otomatik benim haneme t******z ediyor çok saçma ama başıma geldi ben gerekeni yaptım ve sorun yaşamadım.
  • 02-08-2023, 11:57:08
    #13
    ExchangeTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlattığınız olay çerçevesinde %100 haklı iken bu tarz yöntemlere başvurarak durumu çok farklı boyutlara taşımanızı tavsiye etmiyorum üstad.
    Tabii ki öyle üstad. Allah'a şükür çevremiz de gücümüz de var döve döve atarız ama biz hakliyken haksiz olacağız bu durumda. Adam da kita ödemiyor, ne yapacağız bilmiyorum öylece kaldık.
  • 02-08-2023, 12:03:29
    #14
    Üyeliği durduruldu
    nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki öyle üstad. Allah'a şükür çevremiz de gücümüz de var döve döve atarız ama biz hakliyken haksiz olacağız bu durumda. Adam da kita ödemiyor, ne yapacağız bilmiyorum öylece kaldık.
    Aman üstadım böyle şeylere gerek yok, mahkemeler iyi de olsa kötü de olsa çalışıyor. 1 yıllık kira dönemi içerisinde 2 kere haklı ihtarname çekildiyse tahliye davası açarak işi hukuk zemininde çözebilirsiniz. Uzun uzadıya anlatmaktansa attığım linkte meslek büyüğüm başından sonuna kadar yapılması gerekenleri anlatmış. Alanında uzman bir avukat ile de sorunu direkt çözebilirsiniz. Tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.
  • 02-08-2023, 12:31:56
    #15
    icraya verin gitsin...