nekreyazar34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabii ki öyle üstad. Allah'a şükür çevremiz de gücümüz de var döve döve atarız ama biz hakliyken haksiz olacağız bu durumda. Adam da kita ödemiyor, ne yapacağız bilmiyorum öylece kaldık.
Aman üstadım böyle şeylere gerek yok, mahkemeler iyi de olsa kötü de olsa çalışıyor. 1 yıllık kira dönemi içerisinde 2 kere haklı ihtarname çekildiyse tahliye davası açarak işi hukuk zemininde çözebilirsiniz. Uzun uzadıya anlatmaktansa attığım linkte meslek büyüğüm başından sonuna kadar yapılması gerekenleri anlatmış. Alanında uzman bir avukat ile de sorunu direkt çözebilirsiniz. Tekrar geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.