Bu pdf açarsam ne olur - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu pdf açarsam ne olur
13
●
624
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu pdf açarsam ne olur
1
2
01-08-2023, 21:25:04
#1
Aslan
bu pdf açarsam ne olur ?
01-08-2023, 21:26:57
#2
Gazapizm
Sanal sunucuda açın, mail güvenilir fakat fake mail ile gönderen var sanal sunucuda açın veya dosyayı virüs total da taratın
01-08-2023, 21:27:07
#3
Sazlon
Qui non proficit, deficit
01-08-2023, 21:30:39
#4
Decentralized
Aslan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu pdf açarsam ne olur ?
Gazapizm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sanal sunucuda açın, mail güvenilir fakat fake mail ile gönderen var sanal sunucuda açın veya dosyayı virüs total da taratın
eposta adresinde neden bütün harflerin üstünde tırnak işareti var
edit: o harfi de farklı bir "o"
01-08-2023, 21:34:44
#5
OsmanAkcan
Decentralized adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eposta adresinde neden bütün harflerin üstünde tırnak işareti var
harbi he niye var
01-08-2023, 21:35:29
#6
JaimeLannister
Kurumsal PLUS
Decentralized adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eposta adresinde neden bütün harflerin üstünde tırnak işareti var
gerçekten çok iyi detay eğer fake mail adresi ise şahsen farketmez açardım
01-08-2023, 21:36:53
#7
dtah
Karakter hilesi ile benzer mail açmışlar mail sahte. Tırnak işaretleri o yüzden var. Garip bir olay.
01-08-2023, 21:45:43
#8
NPLMedya
amazon'un o'su da o değil. çok merak ettim valla nasıl bi sistem, düzenek var.
01-08-2023, 22:07:32
#9
Gazapizm
Decentralized adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eposta adresinde neden bütün harflerin üstünde tırnak işareti var
edit: o harfi de farklı bir "o"
En başta fark edemedim güzel detay yakalaşmışsınız da dosyayı açın merak ettik
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler