• 01-08-2023, 15:37:18
    #1
    İlk telefon aldığımda mail hesabı olarak boş bir hesap kullanmayı tercih etmiştim ama şu an tüm verilerimi kendi mailimde kullanmak istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim?
  • 01-08-2023, 15:42:22
    #2
    gmail / ayarlar / hesaplar ve içe aktarma işlemlerini takip edin
  • 01-08-2023, 16:08:06
    #3
    newQne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gmail / ayarlar / hesaplar ve içe aktarma işlemlerini takip edin
    Böyle bir ayar göremedim
  • 01-08-2023, 16:38:22
    #4
    pc de chrome u açın gmaile girin öyle yapın ancak bu dediğim sadece mailleri aktarır ve yönlendirir
    google drive da verileriniz varsa onları önce indirip sonra aktarabilirsiniz
    BLaCK_and_WHiTe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir ayar göremedim