Birazdan fatihin fedaileri gelir. Onlar gelmeden birkaç cümle yazıp kaçalım. Ülkemizde açlık yok, insanlar ekmekleri çöpe atıyor diyorlar. Bir kısım insanın yaptığını diğer insanların tokluğuna kanıt getiriyorlar. Avm'lerin dolmasını insanların zenginleştiği gösterge olarak görüyorlar. İnsanların dondurma bile almasını lüks görüyorlar. Almasın, yemesin, gitmesin, gezmesin... Sonra da ''Sen hiç tüp kuyruğuna girdin mi'' Cümlesiyle devam eden şeyler. Bu zihniyet ülkeyi bölemeyeceksiniz ile sohbeti tamamlayıp son cümle ile biz bu ülkeyi papates ve soğana sattırmayız ile bitiriyor. Ki sağ görüşlü bir insanım. Ama akıllarına soksunlar! ''Çalıyorlar, yiyorlar, içiyorlar ve yoksulluğu bize kader diye giydiriyorlar''