AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence sözün bittiği noktadayız.
Bugün dinlediğim çoğu haber insan hayatı üstüne ve çoğu malesef ki vefat etmişler.
Gözümün önünde dün akşam gördüğüm bir olayı anlatmak istiyorum bir pastanedeydim. 2 kişi çöp bıraktı sonrasında 1 kadın geldi ayrım yaptı annesini çağırdı temiz şeyleri alıp gittiler ayakkabı vs. sanırım satış yapıyorlar. Sonrasında ordan geçerken bildiğin bebek bezi kokuyordu çöpler o kadar dağılmıştı ki ne diyeceğimi bilmiyorum.
Aynı keza son zamanlarda kırmızı ışıkta durduğumda da bir çok gencin su sattığını görüyorum birisi hızlı girse veya kafası güzel olsa bildiğin ezer geçer tanımaz bile.
Tek kelime ile üzülüyorum yani insanlık bu haldeyken hayat pek de anlamlı gelmiyor.

Sanırım sona yaklaşıyoruz. Sonumuz hayrolsun Allah yardımcımız olsun.
Konu başlığına cevap vermek gerekirse, konu içeriğinde en normal olmayan şeyler bence kırmızı ışığa hızlı girmek ve kafası güzel araç kullanmaktır.