• 30-07-2023, 23:14:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Bence sözün bittiği noktadayız.
    Bugün dinlediğim çoğu haber insan hayatı üstüne ve çoğu malesef ki vefat etmişler.
    Gözümün önünde dün akşam gördüğüm bir olayı anlatmak istiyorum bir pastanedeydim. 2 kişi çöp bıraktı sonrasında 1 kadın geldi ayrım yaptı annesini çağırdı temiz şeyleri alıp gittiler ayakkabı vs. sanırım satış yapıyorlar. Sonrasında ordan geçerken bildiğin bebek bezi kokuyordu çöpler o kadar dağılmıştı ki ne diyeceğimi bilmiyorum.
    Aynı keza son zamanlarda kırmızı ışıkta durduğumda da bir çok gencin su sattığını görüyorum birisi hızlı girse veya kafası güzel olsa bildiğin ezer geçer tanımaz bile.
    Tek kelime ile üzülüyorum yani insanlık bu haldeyken hayat pek de anlamlı gelmiyor.

    Sanırım sona yaklaşıyoruz. Sonumuz hayrolsun Allah yardımcımız olsun.
  • 30-07-2023, 23:16:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar sadece gördüklerinizin %1 kısmı hocam
  • 30-07-2023, 23:16:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    VipHouseMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar sadece gördüklerinizin %1 kısmı hocam
    O bile fazlası ile yeterli bence.
  • 30-07-2023, 23:17:15
    #4
    EFEBEY.
    tekel haberinden sonra büyük marketlere yöneldim özgürlüğümüz bile özgür değil
  • 30-07-2023, 23:17:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O bile fazlası ile yeterli bence.
    Bizim için görmeye gerek yok yaşadığımız yetiyor zaten de görmesi gerekenler biz değiliz bunları görmezden gelenlerin görmesi gerek
  • 30-07-2023, 23:17:42
    #6
    Amin hocam rabbim yar yardımcımız olsun allah yiğide helale uzanan ellere zeval vermesin.
  • 30-07-2023, 23:18:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    darkleans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tekel haberinden sonra büyük marketlere yöneldim özgürlüğümüz bile özgür değil
    O ne haberi hocam ?
    Gok0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amin hocam rabbim yar yardımcımız olsun allah yiğide helale uzanan ellere zeval vermesin.
    Amin inşallah.
  • 30-07-2023, 23:19:21
    #8
    Pazara gittiğimde Bangladeş'te yürüyor gibi hissediyorum. Giyim-kuşam, döküntü motorlar, gergin bakışlar..
  • 30-07-2023, 23:19:44
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazara gittiğimde Bangladeş'te yürüyor gibi hissediyorum. Giyim-kuşam, döküntü motorlar, gergin bakışlar..
    Bir kısım da o sanırım...