AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O bile fazlası ile yeterli bence.
Bizim için görmeye gerek yok yaşadığımız yetiyor zaten de görmesi gerekenler biz değiliz bunları görmezden gelenlerin görmesi gerek