Bence sözün bittiği noktadayız.
Bugün dinlediğim çoğu haber insan hayatı üstüne ve çoğu malesef ki vefat etmişler.
Gözümün önünde dün akşam gördüğüm bir olayı anlatmak istiyorum bir pastanedeydim. 2 kişi çöp bıraktı sonrasında 1 kadın geldi ayrım yaptı annesini çağırdı temiz şeyleri alıp gittiler ayakkabı vs. sanırım satış yapıyorlar. Sonrasında ordan geçerken bildiğin bebek bezi kokuyordu çöpler o kadar dağılmıştı ki ne diyeceğimi bilmiyorum.
Aynı keza son zamanlarda kırmızı ışıkta durduğumda da bir çok gencin su sattığını görüyorum birisi hızlı girse veya kafası güzel olsa bildiğin ezer geçer tanımaz bile.
Tek kelime ile üzülüyorum yani insanlık bu haldeyken hayat pek de anlamlı gelmiyor.
Sanırım sona yaklaşıyoruz. Sonumuz hayrolsun Allah yardımcımız olsun.
Nereye Gidiyoruz ? Sizce Normal mi ?....
23
●1.076
- 30-07-2023, 23:16:21Üyeliği durdurulduBunlar sadece gördüklerinizin %1 kısmı hocam
- 30-07-2023, 23:16:47Üyeliği durdurulduO bile fazlası ile yeterli bence.VipHouseMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2023, 23:17:32Üyeliği durdurulduBizim için görmeye gerek yok yaşadığımız yetiyor zaten de görmesi gerekenler biz değiliz bunları görmezden gelenlerin görmesi gerekAnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-07-2023, 23:18:17Üyeliği durdurulduO ne haberi hocam ?darkleans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amin inşallah.Gok0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 30-07-2023, 23:19:44Üyeliği durdurulduBir kısım da o sanırım...HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle