Merhabalar,
Yabancı panellerden dolar bazlı aldığım servisi kârlı oranı ile sistemdeki servislerime TL olarak yansıtacak eklenti vb yapabilir misiniz?
Böyle eklenti yapabilir misiniz?
3
●78
- 30-07-2023, 20:27:15
- 30-07-2023, 20:31:49WhatsApp'dan iletişime geçiyorum.bOZi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle